Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Stojące wyciskanie hantli nad głową

Standing Dumbbell Overhead Press jest ćwiczeniem, w którym podnosisz ciężar na głowę stojąc, w ten sposób możesz zbudować silne ramiona, kuloodporny rdzeń i rozwinąć siłę całego ciała. Wyzwanie polega jednak na tym, że większość ludzi nie stosuje właściwej techniki i nie ma elastyczności barków niezbędnej do bezpiecznej prasy.

Przewodnik po Standing Dumbbell Overhead Press:

  1. Stań z lekko rozstawionymi nogami
  2. Chwyć hantle nachwytem i oprzyj je na ramionach
  3. Wdech i wyciśnij hantle prosto w górę 
  4. Wydech, gdy hantle są nad głową
  5. Powtórz ćwiczenie, np. 15x3

Ważne dla Standing Dumbbell Overhead Press: Pamiętaj, aby trzymać łokcie prawidłowo w stosunku do ciała. Zamiast odbijać się na boki podczas wyciskania hantli nad głowę. Brak kontroli nad łokciami może powodować mechaniczne niedogodności dla ciała i stawów. 

Poprawną formą jest utrzymanie ciała w pozycji pionowej i silnej, aby nie kołysać się z boku na bok lub co gorsza, pochylać się do przodu, a następnie z boku na bok.

Dobra rada dla Standing Dumbbell Overhead Press: Niektórzy ludzie lepiej korzystają z tego ćwiczenia siedząc. Wypróbuj je i zobacz, co działa najlepiej dla Ciebie.

To ćwiczenie jest zarówno ćwiczeniem na barki jak i na triceps.