Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Stojący Hammer Curl na linie

Standing Cable Rope Hammer Curl jest ćwiczeniem wykonywanym tutaj w maszynie kablowej, aby wyizolować biceps bardziej i zbudować większe ramiona.

Przewodnik po stojącej lince Hammer Curl:

  1. Stań prosto, aby zachować naturalny łuk pleców, twarzą do maszyny.
  2. Chwyć linę chwytem młotkowym z dłonią (gumowe końce liny) skierowaną do góry. 
  3. Ułóż łokcie z boku i trzymaj je nieruchomo przez cały czas trwania ćwiczenia.
  4. Używając bicepsów, podciągnij ramiona do góry, oddychając, aż biceps dotknie przedramion. Pamiętaj, aby trzymać łokcie w środku, a górne ramiona nieruchomo.
  5. Po trwającym 1 sekundę skurczu, w którym ściskasz biceps, powoli zaczynasz sprowadzać ciężar do pozycji wyjściowej.
  6. Powtórz ćwiczenie np. 15x3 

Ważne dla Standing Cable Rope Hammer Curl:Ruszać powinny się tylko przedramiona, a nie górne części ramion.

Dobra rada dla Standing Cable Rope Hammer Curl: Możesz również wykonywać to ćwiczenie z hantlami.