Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Swing z kettlebell

To ćwiczenie zazwyczaj nie jest ćwiczeniem, które widzisz na dole w siłowni, to ćwiczenie jest najczęściej widziane w crossfit. Każdy powinien tego spróbować! Jeśli wykonasz je prawidłowo, to ćwiczenie sprawi, że Twoje mięśnie będą obolałe.

Przewodnik po treningu Kettlebell Swing:

>
  1. Stań w rozkroku.    
  2. Palce stóp powinny być skierowane do przodu, a następnie lekko ugięte w kolanach
  3. Spójrz prosto przed siebie i chwyć kettlebell uchwytem nadgarstkowym
  4. Unieś kettlebell między uda i trzymaj plecy idealnie proste 
  5. Pchnij biodra do tyłu, aż kettlebells znajdą się między i za udami
  6. Wcisnąć tam w pośladki
  7. Wdychaj, przesuwając biodra do przodu i podnosząc kettlebell na wysokość oczu z łokciami wyprostowanymi
  8. Wydech podczas kołysania kettlebell z powrotem między nogami, przesuwając biodro do tyłu i delikatnie zginając kolana.

Ważne o huśtawce z kettlebell: To huśtawka, a nie przysiad. Do napędu kettlebell używaj bioder, a nie ramion.

Kettlebell Swing Facts: Jeśli twój kettlebell uderza cię w plecy, to znaczy, że robisz to dobrze.  

Dobra rada dla Kettlebell Swing: Możesz urozmaicić to ćwiczenie np. z Kettlebell Overhead Swing 

To ćwiczenie jest zarówno ćwiczeniem na nogi, jak i na pośladki.

Znajdź swój następny kettlebell na apuls

W Apulsie zawsze znajdziesz duży i ekscytujący wybór wysokiej jakości kettlebells Odkryj nasze różne modele na tej stronie już dziś!