Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Trzepoczące kopnięcia

To ćwiczenie na brzuch zapewni Ci maksymalne zyski i właściwą aktywację mięśni. Ale poczujesz też, że twoje biodra płoną podczas ćwiczenia. Dzieje się tak dlatego, że zginacze bioder pracują ciężko wraz z mięśniami brzucha, aby utrzymać nogi tuż przy podłodze i kopać.

Przewodnik po Flutter Kicks:

  1. Połóż się na macie z nogami w pełni rozciągniętymi 
  2. Podłóż ręce pod biodra, dłonie skierowane w dół w kierunku maty
  3. Skup się na swoim abs
  4. Unieś stopy na wysokość około 12 cm od podłogi
  5. Zacznij wykonywać szybkie ruchy nogami w górę i w dół
  6. Proszę wykonywać ćwiczenie w sposób kontrolowany, aby uzyskać najlepsze rezultaty

Ważna rzecz o Flutter Kicks:Jak kontrolować to wszystko za pomocą bioder i abs

Fakty o Flutter Kicks:Jeśli wykonywane prawidłowo, ćwiczenie to zapewni Ci maksymalne zyski i właściwą aktywację mięśni.

Dobra rada dla Flutter Kicks:Mając ręce schowane pod biodrami, z dłońmi skierowanymi w dół, automatycznie zapewniasz dodatkowe wsparcie dla pleców, jednocześnie pomagając utrzymać stopy w górze.