Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Uczucie zmęczenia

Czy dostajesz swoje 7-8 godzin snu każdej nocy, ale wciąż znajdujesz się w stanie ciągłego zmęczenia?

Możesz łatwo być super zmęczony i całkowicie wyczerpany, nawet jeśli dostajesz wystarczająco dużo snu, oto najczęstsze przyczyny zmęczenia.

Odwodniony?

Mimo, że nie czujesz się spragniony lub źle, możesz być odwodniony. Twoje ciśnienie krwi spada, gdy nie jesteś nawodniony, co oznacza, że nie otrzymujesz wystarczającej ilości tlenu do mózgu, a zmęczenie uderza cię jak uderzenie głową w mur.

Proszę pić wystarczająco dużo, najlepiej między 5-7 dużych szklanek wody dziennie, a najlepiej więcej!

Dobór witamin

Czy dostarczasz wystarczającą ilość witamin i minerałów poprzez swoją dietę? W szczególności magnez, żelazo i witamina D odgrywają istotną rolę w utrzymaniu stabilnego poziomu cukru we krwi, co przeciwdziała zmęczeniu. Magnez i żelazo można uzyskać z orzechów, nasion, mięsa i warzyw. Możesz uzyskać witaminę D od krótkiego czasu spędzonego na słońcu, co jest całkiem za darmo!

Alkohol?

Potrzeby energetyczne

Czy jesz wystarczająco dużo i prawidłowo? Czy mówiąc prawidłowo masz na myśli to, czy dostarczasz swojemu organizmowi optymalne pożywienie: warzywa, mięso, ryby, gruboziarniste pieczywo itp. Złe diety z niezdrowym jedzeniem z dużą ilością cukru, tłustym jedzeniem itp. powodują, że twoje ciało nie działa optymalnie i to sprawia, że jesteś zmęczony, bardzo zmęczony.

Długie drzemki energetyczne?

Zostało udowodnione, że drzemka do 30 minut może cię naprawdę odświeżyć. Ale jeśli śpisz dłużej niż 30 minut, prawdopodobnie obudzisz się bardziej zmęczony niż wtedy, gdy poszedłeś spać.