Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Wiosło siedzące na maszynie

To ćwiczenie jest ćwiczeniem izolacyjnym, które przede wszystkim trenuje środkową część pleców

Przewodnik po wiośle siedzącym na maszynie:

  1. Siądź na poduszce i zainstaluj wysokość siedziska tak, aby Twoje stopy były płasko na podłodze 
  2. Przytrzymaj plecy prosto i pozwól, aby górna część ciała była oparta na poduszce przed tobą
  3. Chwyć uchwyty wyciągając ręce przed siebie 
  4. Wdychaj i pociągnij uchwyty do tyłu, ściskając łopatki razem za sobą
  5. Wydech podczas powolnego prostowania ramion, pozwalając ramionom wyjść do przodu na tyle, aby poczuć rozciąganie w plecach 
  6. Powtórz ćwiczenie

Ważne przy wykonywaniu przysiadu na maszynie: Trzymaj ramiona blisko boków ciała. Nie pozwól, aby Twoja klatka piersiowa lub górna część ciała oderwała się od poduszki przed Tobą.

Dobra rada dla Seated Row In Machine: Jak widać na tym filmie, możesz odwrócić uchwyty. Możesz zrobić tak jak w filmie i obracać je lub trzymać je zupełnie nieruchomo, w zależności od tego, z czym czujesz się najbardziej komfortowo.