Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Wyciskanie hantli

Wciskanie hantli jest ćwiczeniem, w którym trenujesz bardzo podobnie do wyciskania na ławce, z tym wyjątkiem, że większy stopień ruchu, na który pozwalają ćwiczenia z hantlami, pomaga rozciągnąć mięsień piersiowy (duży mięsień klatki piersiowej). Aktywowany jest również mięsień trójgłowy ramienia oraz przednia część mięśnia naramiennego (mięsień, który tworzy zaokrąglony kontur ramienia). 

Przewodnik po wyciskaniu hantli:

  1. Połóż się na ławce płaskiej i oprzyj stopy na podłodze
  2. Chwyć dwa hantle chwytem nadgarstkowym i trzymaj ramiona wyciągnięte w górę 
  3. Wdychaj i opuść hantle w kierunku stawu barkowego
  4. Powtórz ćwiczenie np. z różnymi ciężarami 15x3. 

Ważne dla Wyciskania Hantli: Upewnij się, że masz pełną kontrolę nad hantlami od początku do końca.

Dobra rada dla prasy hantlowej:Możesz wykonywać ćwiczenie z dłońmi zwróconymi do siebie, a następnie skręcić nadgarstek podczas podnoszenia hantli, tak aby dłonie były zwrócone do siebie nad ciałem w górnej części ruchu.

Ten trening jest zarówno ćwiczeniem na klatkę piersiową jak i na Triceps.