Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Wyciskanie hantli Arnolda

Jeśli celem jest stać się wielkim, to idol Arnold Schwarzenegger jest prawdopodobnie najlepszym przykładem. Więc jeśli jesteś pasjonatem zdobywania dużych, wydatnych ramion, to ćwiczenie może nie być najgorsze, ponieważ pochodzi ze strony w jego książce ćwiczeń.

Przewodnik po Arnold Dumbbell Press:

  1. Siądź na ławce i trzymaj plecy prosto
  2. Uchwyć dwie hantle podchwytem, trzymając je pod ręką.
  3. Podnieś je do ramion z grzbietem dłoni skierowanym do przodu 
  4. Wydech i naprzemienne unoszenie ramion nad głowę z jednoczesnym obracaniem przedramion tak, aby dłonie były skierowane do przodu
  5. Wdychaj podczas wykonywania ćwiczenia

Ważne dla Arnold Dumbbell Press: Ćwiczenie nie jest zalecane do wykonywania na stojąco, jeśli masz problemy z dolną częścią pleców.

Fakty na temat Arnold Dumbbell Press: W tym ćwiczeniu skupiasz się na deltoideus (ramię), szczególnie jego przedniej części, górnej części pectoralis major i pectoralis minor (mięśnie piersiowe większy i mniejszy), górnej części trapezius (mięsień, który biegnie od tyłu czaszki i pionowo w dół każdej strony kręgosłupa do jednego z ostatnich kręgów piersiowych), serratus anterior (mięsień, który pochodzi z powierzchni 1. do 8 żebra klatki piersiowej) oraz triceps

Dobre rady dla Arnold Dumbbell Press:Ćwiczenie to można wykonywać na wiele różnych sposobów: siedząc z plecami opartymi o ławkę, aby uniknąć nadmiernego wyprostu dolnej części pleców, stojąc lub wyciskając jednocześnie oba hantle nad głowę.