Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Wyciskanie hantli w pozycji leżącej

Incline Dumbbell Press to ćwiczenie, które jest skrzyżowaniem prasy skośnej i much na ławce skośnej. Ćwiczenie to trenuje i rozciąga mięsień piersiowy, szczególnie jego górną część. Trenuje również przednią część mięśnia naramiennego (deltoideus) i trójgłowego (triceps), jak również serratus anterior (mięsień, który powstaje na powierzchni 1-8 żebra klatki piersiowej) i pectoralis minor (mięsień piersiowy mniejszy).

Przewodnik po Incline Dumbbell Press:

  1. Leżeć na ławce skośnej z ugiętymi łokciami. 
  2. Przechowuj hantle z uchwytem nadgarstkowym 
  3. Wdychaj i wyciągnij ramiona w górę i do wewnątrz
  4. Wdychaj podczas wykonywania ćwiczenia
  5. Powtórz ćwiczenie, np. 15x3

Ważne dla Incline Dumbbell Press: Pochylenie powinno być pod kątem mniejszym niż 60 stopni, aby uniknąć zbytniego przodopochylenia mięśnia deltoidalnego

Dobra rada dla Incline Dumbbell Press: Jeśli chcesz jeszcze bardziej wyizolować górną część klatki piersiowej, możesz zdecydować się na obrócenie przedramion tak, aby hantle i dłonie były zwrócone do siebie. 

To ćwiczenie jest zarówno ćwiczeniem na klatkę piersiową jak i na ramiona.