Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Wyciskanie hantli w pozycji stojącej

Incline Dumbbell Flyes to ćwiczenie, w którym izolujesz mięśnie piersiowe (pectoralis), zwłaszcza ich górną część. Wraz z podciąganiem, jest to jedno z najlepszych podstawowych ćwiczeń na rozciąganie klatki piersiowej.

Przewodnik po odchylonych hantlach:

  1. Leżeć na ławce skośnej ustawionej pod kątem od 45 do 60 stopni
  2. Utrzymuj hantle z wyprostowanymi lub lekko zgiętymi ramionami, aby zmniejszyć obciążenie łokci
  3. Wdychaj i opuszczaj hantle, aż łokcie znajdą się na poziomie barków
  4. Wydech podczas podnoszenia hantli z powrotem do pozycji wyjściowej 
  5. Powtórz ćwiczenie np. 15x3 

Ważne dla Incline Dumbbell Flyes:To ćwiczenie nigdy nie powinno być wykonywane z dużymi ciężarami. 

Dobra rada dla Incline Dumbbell Flyes: Spróbuj Dumbbell Flyes.